🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Промяна отвън и отвътре

Toyota Auris Hybrid се предлага като хечбек и комби

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Три години след появата на второто поколение на Toyota Auris дойде време за промяна. Заедно със стандартния модел, хечбек и комби, японците от Toyota обновиха и версията с хибридно задвижване.

Отвън моделът е с нови брони, стеснени фарове и нова радиаторна решетка. В задната част рефлекторните светлини в бронята са поставени хоризонтално. Овалът на емблемата сякаш свети с мека синя светлина. Освен на външен вид Toyota Auris Hybrid е получила по-приветлив интериор с подобрени материали и нови функции.

В салона е добавена мултимедийна система със 7-инчов сензорен екран и 4.2-инчов дисплей на бордовия компютър, както и система с функция за автоматично спиране при опасност.

Само на ток до 50 км/ч

Toyota Auris Hybrid се задвижва от съчетанието между 1.8-литров бензинов двигател, електромотор, генератор и блок от никел-метал-хидридни батерии. Сумарната мощност е 136 к.с. На пътя взаимодействието между бензиновия двигател и електромотора става напълно автоматично и без участие на водача.

Той може само да избере подходящия режим - движение на електроенергия EV, стандартен Eco или максимално динамичен PWR. Ако батерията е заредена и скоростта не надвишава 50 км/ч, Auris Hybrid се движи безшумно и осигурява придвижвате само с електромотора за кратки разстояния.

Истински спестовник в града

Бензиновият двигател се задейства, след като трябва да се зареди батерията или се нуждаете от още тяга. Електрическият мотор произвежда максимален въртящ момент незабавно и в пълен размер на 207 Нм, така че колата се изстрелва напред без замисляне.

В този момент се чува лек звук като от тролейбус, а към него веднага се присъединява и "гласът" на включилия се бензинов двигател. Хибридният Auris е все така послушен и приятен за шофиране, а в града харчи не повече от 3.5 л/100 км.

Двигател - бензинов и електромотор. Работен обем - 1798 куб. см.

Максимална мощност - 136 к.с. Максимален въртящ момент - 207 Нм. Трансмисия – безстепенна автоматична Максимална скорост - 180 км/ч. Ускорение 0-100 км/ч - 10.9 секунди. Среден разход на гориво - 3.5 л/100 км. Емисии CO2 - 79 г/км.

Базов модел - 36 950 лв. с ДДС. Тестван модел – 42 950 лв. с ДДС

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал