Отложено гледане в България

Зрителите все по-често се възползват от възможността да гледат предпочитани тв предавания и филми в удобно за тях време

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Зрителите все по-често се възползват от възможността за отложено гледане на предпочитани тв предавания и филми в удобно за тях време. Така те често прескачат рекламния блок, което провокира телевизиите и рекламодателите да мислят в посоки нови рекламни формати и възможности за продуктово позициониране.

Още от началото на 2020 г. средното отложено гледане на ден в България се увеличава. Очаквано най-висок дял от около 4% от общото гледане на телевизия се отчита в първите месеци от кризата, от март до май, когато хората прекарваха и значително повече време в домовете си. През летните месеци, макар и с малко, делът на отложеното гледане средно на месец намалява, а през септември и октомври отчита нов пик до 4.3%.

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mumi avatar :-|
    mumi
    • + 4

    Телевизиите отмират както отмря печата. Скорошните продажби на големите телевизии наподобяват на продажбите на основните печатни издания преди 10-тина години.

    Нередност?
  • 2
    susedkata avatar :-|
    Любопитната Съседка
    • - 2
    • + 2

    Аз не притежавам телевизор от години. За мен, най-голямата и важна телевизия е YouTube.

    Нередност?
  • 3
    antonst avatar :-|
    Антон Стойков
    • + 1

    много, много постна информация. от която почтни нищо не става ясно.
    Например тези 4.3% на каква база са? Защото отложено гледане се предлага много избирателно и дори в софия няма пълно покритие...
    та тези 4.3% са от база 100% от потребителите, които имат и тази услуга или 100% от всички потребители...

    Нередност?
Нов коментар