Иванка Кючукова, "Havas Group - България": Комуникацията стана по-съвременна, сърдечна и човечна
Изпълнителният директор на групата пред "Капитал"
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
На какво се дължи промяната в приходите ви?
Основната причина за консолидирания ръст са спечелени нови проекти и клиенти и фактът, че в портфолиото на агенцията нямаше клиенти, които да са пряко и драматично засегнати от влиянието на пандемията.
Въведохме нов бранд на българския пазар - Arena Media, за пълния набор от комуникационни услуги.
Възстанови ли се комуникационният пазар?
Виждаме много по-голяма предпазливост и нагласа на клиентите към оптимизиране на бюджети. При печатните медии, външната реклама, събитийната и BTL индустрията не можем да говорим с особен оптимизъм. Телевизия, радио и дигиталните активности бележат ръст. На комуникационния пазар наблюдаваме "неравномерно възстановяване".
Как се промени комуникацията между хората?
Хората успяха да изхвърлят ненужното и се фокусираха върху важните неща, а комуникацията стана по-съвременна, сърдечна и човечна. Все повече минава през глобално значими теми като околна среда, климатични промени и устойчивост.
Какви са очакванията ви за комуникационния бизнес в България през 2022 г.?
Дигитализацията да продължи с бързи темпове и нарастване на инвестициите в телевизия поради по-високата гледаемост и предлагането на все по-качествено съдържание от локалните медии. Влияние върху това ще имат и все по-силната интеграция на бизнесите на телеком операторите Telenor и Vivavom с медийните групи bTV Media Group и Nova Broadcasting Group. Не можем да бъдем оптимисти за ръст в рекламните инвестиции на клиентите.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.