Александър Дурчев, All Channels Group: Пазарът се възстанови с финансовата инжекция на държавата и спестените средства на потребителите

Изпълнителният директор на групата пред "Капитал"

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

На какво се дължи промяната в приходите ви?

Всеки спад беше силно повлиян от промяната в активността на клиентите ни, което от своя страна беше пряко свързано с пандемията. Демографският апокалипсис, който нито един от управляващите не можа да овладее през последните десетилетия, ще бъде факторът, който силно ще влияе на индустрията ни през следващите.

Възстанови ли се комуникационният пазар?

Пазарът се възстанови благодарение на финансовата инжекция на държавата и спестените средства на потребителите по време на пандемията. Вероятно това ще доведе до инфлационен скок, който ще изяде доходите на потребителите, ще доведе до натиск върху работодателите, до нова вълна оптимизиране на разходи и следователно за период от време ще се отрази в слаб ръст в рекламните инвестиции.

Как се промени комуникацията между хората?

От гледна точка на рекламистите - доставяне на автентично, ангажиращо и силно промотирано съдържание, което очакваме потребителите да забележат, харесат, коментират и споделят. От гледна точка на потребителите - хипертаргетирано и силно адиктивно съдържание.

Какви са очакванията ви за комуникационния бизнес в България през 2022 г.?

Конкуренцията в нашия бранш ще се изостри, което почти винаги води до повишаване на качеството. Очаквам всички компании да покажат повече ефективност и запомнящи се кампании.

Все още няма коментари
Нов коментар