🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Силната страна на All Digital e екипът

Управителите на агенцията - Людмил Георгиев и Дария Сърменова-Илиева, за плюсовете на цялостното дигитално обслужване

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Моля, представете агенцията,екипаи услугитена агенцията.

Дария: All Digital е най-новата дигитална агенция на българския комуникационен пазар. Амбицията ни е да предлагаме на клиентите си цялостно дигитално обслужване, което да включва услуги по електронна търговия, оптимизации, криейтив концепции, разработка на сайтове и апликации. Като дъщерно дружество на медийна агенция "Аргент" екипа на All Digital от вече 15 души сформирахме от дигиталните специалисти на агенцията и новоприсъединили се млади и амбициозни професионалисти. Идеята е да разширим спектъра на предлаганите досега услуги и да предлагаме всичко, което се отнася до цялостната дигитална комуникация на клиентите.

Людмил: Смисълът от така специализирана агенция е голям, тъй като все повече клиенти търсят пълно обслужване в дигиталната сфера. Те предпочитат да намират целия пакет от услуги на едно място. До момента основната практика е да се ползват няколко агенции за различните видове услуги. А несъмнено много по-лек и успешен е процесът, при който се работи с една-единствена агенция, която предлага всичко.

Кои са клиентите на агенцията?

Людмил: Клиенти на All Digital са Investbank, Miele, Bella Bulgaria, верига магазини "Фантастико", "Девин Минерална", "Девин Изворна", Sport Depot, Pernod Ricard Bulgaria, British American Tobacco и др.

Кои ваши отличия и мнения на клиенти са особено ценни за вас?

Дария: Всяко мнение и оценка на клиента е от огромно значение за нас. Независимо дали става дума за похвала или критика. В динамичната сфера, в която работим, всеки ден е изпълнен с нови предизвикателства, които носят със себе си успехи и уроци.

Какви са новостите, които ще предложите или вече предлагате на своите клиенти и на пазара

Людмил: Предвид че All Digital е агенция за цялостно дигитално обслужване, обикновено клиентите ни искат да се запознаят с креативния ни подход към зададена от тях задача. Разбира се, в зависимост от дефинираните цели на кампанията ние предлагаме това, което ще осигури тяхното постигане. В микса интегрираме както традиционни рекламни формати, така и всички новости, познати на пазара ни, а и извън него.

Търсят ли клиентите и възползват ли се от всички ваши услуги?

Дария: Смисълът на 360 дигитална агенция е именно това - клиентът да получава цялостна стратегия и реализацията й на едно място, без да е необходимо да я "накъсва" между различни изпълнители. По този начин ние изграждаме дълготрайни връзки с клиентите си и всяка следваща кампания е по-успешна от предходната.

Кои са силните страни на агенцията/групата?

Людмил: Силната страна на All Digital e екипът! Комбинацията от професионалисти, доказали се през годините в бранша, с нови, млади и амбициозни кадри, които са натрупали опит извън страната ни, е много печеливша. Възможността да предлагаме нестандартни подходи, които обаче да са подходящи за малък пазар като нашия, е от ключово значение за успех.

Вие ли избирате клиентите си?

Дария: За нас е важно да сме проактивни и когато видим възможност да предложим решение на някой клиент - действаме. Разбира се, имаме и клиенти, които заради успешното си партньорство с медийна агенция "Аргент" избират нас.

Как клиентите да извлекат максималното от своята агенция?

Дария: Необходимо е клиентът да знае, че е доверил кампанията си в ръцете на професионалисти, и да се вслушва в агенцията си. Разбира се, мнението на клиента винаги е на първо място и ние правим всичко възможно неговите идеи да "оживеят" под формата на успешна кампания. Въпреки че става дума за бизнес, ние се стремим да изграждаме приятелски отношения с клиентите си, които да развиваме за години напред.

Работите ли за чуждестранни пазари и по какви кампании?

Людмил: Въпреки че сме на пазара от скоро, All Digital вече успешно обслужва Sport Depot и на гръцкия пазар. Предвиждат се и кампании в други държави извън България, които са в процес на договаряне.

Какъв според вас ще бъде ръстът на комуникационните бюджети в страната през следващата година? Какви са тенденциите и има ли отличителен тренд?

Людмил: Специално в България предвид относително високата все още гледаемост на телевизия, която е функция на застаряващото ни население като демография, точката на пресичане, когато инвестициите в интернет ще прескочат телевизията, е все още някъде напред в бъдещето. Ако говорим за 10 години напред и вземем под внимание развитието на технологиите, не е изключено трендът да бъде в микса да присъства основно дигитална реклама. Все пак ако се върнем 10 години назад, можем да преценим, че изобщо не сме си говорили за такива неща.

Какво е вашето послание към клиентите, колегите, екипа ви?

Дария: Клиентите си, бъдещи и настоящи, бихме искали да посъветваме да бъдат малко по-смели. Никой не е оставил трайна следа, без да се осмели да излезе за малко от зоната си на комфорт. На колегите си пожелаваме успех, а на екипа си винаги казваме едно - няма нищо невъзможно!