PRAKTIKA – пътят към практическото знание
Или как се развива най-голямата платформа за обучения, събития и професионално развитие в областта на комуникациите в България
Съдържание от The Smarts
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Ние, практиците в маркетинга и комуникациите, имаме задължение, което невинаги спазваме. И то е да споделяме опита си, да се развиваме и обогатяваме взаимно. Виждаме, че младите специалисти, навлизащи в професията, имат знания, но им липсват важни умения. А по-подготвените имат нужда от обмяна на опит, за да бъдем вдъхновени и да постигаме повече успехи.
Затова всички ние, агенциите от групата – The Smarts, "Параграф 42", IQ media и Shoot!, решихме да поставим началото на PRAKTIKA, която за година и половина се превърна в най-голямата платформа за обучения, събития и професионално развитие в областта на комуникациите в България. Направихме го с основна цел да развием сектора. И търсим да постигнем дългосрочни позитивни резултати за всички – хората, агенциите, клиентите и общността.
В PRAKTIKA срещите са очи в очи с хората, които познават не само теорията, а и практиката на професиите в маркетинга и комуникациите: дизайн и копирайтинг, стратегическо планиране, ПР, работа с клиенти, продуциране, медийно планиране и други.
След 19 отворени събития, които бяха посетени от над 4000 души, 7 професионални обучения, комуникация чрез социалните мрежи и livestream излъчвания PRAKTIKA достигна близо 450 000 души за 1 година. През ноември тази година излезе и първата книга, специално издание на платформата – "42 закона на ПР".