🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Дано живееш в интересни времена

Янис Манакос, основател и СЕО на Huts Group: Фокусираме се върху продажбите на своите клиенти вместо върху суетата

Янис Манакос, основател и СЕО на Huts Group: Wunderman Thompson Sofia, New Media (@partnership with MindShare), Imagination Productions, Mirum Digital и Thompson Sports
Янис Манакос, основател и СЕО на Huts Group: Wunderman Thompson Sofia, New Media (@partnership with MindShare), Imagination Productions, Mirum Digital и Thompson Sports
Янис Манакос, основател и СЕО на Huts Group: Wunderman Thompson Sofia, New Media (@partnership with MindShare), Imagination Productions, Mirum Digital и Thompson Sports    ©  Huts JWT България
Янис Манакос, основател и СЕО на Huts Group: Wunderman Thompson Sofia, New Media (@partnership with MindShare), Imagination Productions, Mirum Digital и Thompson Sports    ©  Huts JWT България
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Името Huts отдава почит към едноименната картина на Винсент ван Гог. Тя изобразява красиво, спокойно зелено поле с малки къщурки, пръснати наоколо. Избрахме това име, за да заявим (и да помним винаги), че по краткия път на живота можем да се радваме на простичките и хубави моменти, докато се стремим към успеха и щастието, без тези неща да се изключват взаимно.

Изминаха точно 25 години, откакто създадохме The Huts Group в България. В страната се случиха много събития за този период, но високото качество на предлаганите от нас услуги остана константа, а с него и високата позиция на групата в класацията на най-големите рекламни и комуникационни агенции.

Групата се състои от няколко отделни компании, които предлагат услуги във всички сфери на комуникациите. Развитието й през тези 25 години е особено интересна история, затова и настоящият текст носи заглавието "Дано живееш в интересни времена".

Започнахме с творчески офис, наречен Huts Advertising, и консултантски маркетинг офис - Huts Marketing. 1994 година беше истинско Елдорадо за бизнеса в България, време на катаклизми и едновременно с това – на големи надежди. Много компании искаха да навлязат на пазара, а редица от съществуващите нямаха идея как да маркетират продуктите си. Международни рекламни агенции постепенно влизаха в страната, търсейки партньори, и J Walter Thompson - най-голямата в Америка, стана наш дългосрочен партньор.

След като постигнахме договорката си, през 1995 г. станахме HutsJWT. Годините минаваха и компанията се развиваше – добавихме BTL, а после брандинг и дизайн на опаковки, по-късно PR услуги, след това медийно звено, дигитализацията промени всичко, последва видеопродуцентство, а съвсем наскоро – инфлуенсър маркетинг и профилиран спортен маркетинг.

В момента сме в процес на смяна на името HutsJWT в Wunderman Thompson – сливането на Wunderman и J Walter Thompson по-рано тази година сформира една от най-големите творчески агенции в света. (Повече информация – WundermanThompson.bg.)

Нашата група е силно "клиентоцентрична" – фокусираме се върху продажбите на своите клиенти вместо върху суетата, с други думи, ние не сме "креативни в името на креативността". Не е случайност или съвпадение, че освен награди за креативност през годините сме били отличавани неведнъж от клиентите си за "ефективност със страхотни идеи". В българския си офис имаме глобален координатор за KitKat и други конфекционни продукти на Nestl, както и регионален координатор на кампаниите ни за посолството на САЩ.

Списъкът ни с клиенти е "здравословен микс" от мултинационални и локални компании, повечето от които лидери в съответните бизнес сфери – Nestl, Shell, A1, Unilever, Soia Ring Mall, Technopolis, посолството на САЩ и много други. Услугите, които предлагаме, варират според клиента и включват стратегически проучвания и насоки, творчески и брандинг решения, купуване на телевизионни и други традиционни медийни позиции, планиране и оценка, дигитални услуги, социални медии, видео- и тв продукции, както и BTL услуги.

Освен успешни кампании, които продават продукти, това, в което сме най-добри, е стратегическата комбинация от традиционни и дигитални медии, която спомага за един непрекъснат поток от добра възвръщаемост на комуникационните инвестиции. С помощта на специалния набор от инструменти на наше разположение ние измерваме ефективността на медийните кампании спрямо поведението на консуматорите. Това позволява на рекламодателите да знаят във всеки момент колко плащат, за да достигнат до индивидуалния консуматор както в телевизията, така и в дигиталното пространство. Съвместната ни работа с Nestlé и Shell, продължаваща вече повече от 20 години, и ежедневната кореспонденция с глобалния офис ни дават безпрецедентно за местните стандарти ниво на вникване и разбиране на пазара.

Нашето поколение премина през най-големите промени в медийния пейзаж. За да оцелеем, трябваше да се адаптираме бързо и ефективно. Затова отрано прегърнахме манталитета на промяната и превърнахме постоянството в еволюция. Трябваше да впрегнем велики умове, които ефективно да организират хаотичния брой възможности, нужни за правилното планиране. Трябваше да впрегнем велики умове, запознати с локалната среда, за да създадем страхотна комуникация.

Стотици хора са работили в Huts през последните 25 години и всеки от тях е допринесъл по своя начин към отстояването на позицията ни във върховете на българския пазар.

"Ние развиваме амбициозни брандове, като им предлагаме актуалност и скорост, и комбинираме творчество, технология и данни. Днес повече от всякога брандовете се нуждаят от партньори, които поемат пълната отговорност да разгадават постоянно усложняващия се медиен пейзаж."

Илия Лазаров, главен творчески директор на "HutsJWT България"