Янис Манакос: Честността с хората и партньорите е печеливша
Основателят и изпълнителен директор на Huts Group пред "Капитал"
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?
Клиентите намалиха разходите си за комуникация - нещо, което е нормално за бурна година като тази. Не сме направили значителни промени в нашите екипи, но реорганизирахме управлението на разходите си в по-гъвкава и ориентирана към резултатите система.
Какви са очакванията ви за финансовите ви показатели през 2020 г.?
Oчакваме спад от около 15% до 20% поради намалените клиентски бюджети.
Какво научихте за бизнеса си от създалата се криза?
Затвърдихме мнението си, че честността с хората и партньорите е печеливша.
Кои сектори бяха най-засегнати от кризата?
Всички знаем малко или много засегнатите сектори на икономиката - пътувания, развлечения, офис площи и т.н.
Интересното е как пандемията удря по прогресивен и експоненциален начин в течение на месеците. Същите хора, които пляскаха на лекарите през април, сега се оплакват от мерките. Хората са уморени, тъжни и ядосани. Те искат това да приключи. Те са склонни да вярват повече в конспиративни теории и фалшиви новини. Все едно преживяваме голям, глобален социологически експеримент.
Ще има ли трайна промяна в потребителските навици след случващото се?
В дългосрочен план няма да има трайна промяна. Може би само за няколко години.
Какви са очакванията ви за българския комуникационен пазар през 2021 г.?
Ще зависи от лечението или ваксината и глобалната икономическа ситуация. Мисля, че ще има лек ръст по отношение на разходите спрямо 2020 г. и ще намалее по отношение на качеството на продукцията.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.