🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Въвеждаме нови услуги, разработваме собствени инструменти

Владимир Денев, основател и управител на медия агенция "Аргент", и Симона Тенчева, оперативен директор на "Аргент" и Global Network Director на Local Planet International

Въвеждаме нови услуги, разработваме собствени инструменти
Въвеждаме нови услуги, разработваме собствени инструменти
   ©  Медия агенция Аргент
   ©  Медия агенция Аргент
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

На пазара сте вече 25 години, разкажете за най-важните си професионални решения.

В.Д.: Фокусът на дейността ни винаги е бил върху медийната комуникация, като постоянно инвестираме в това да разширяваме портфолиото на предлаганите от нас услуги, така че да сме адекватни на определящите за развитието на индустрията тенденции и съответно да сме максимално полезни за нашите клиенти.

Преди повече от 10 години бяхме сред първите агенции, които формираха свой екип от дигитални специалисти. Днес, когато присъствието в дигиталната среда отдавна е далеч отвъд рамките на медия планирането и купуването, този екип съвсем естествено премина в наша агенция за цялостно дигитално обслужване – All Digital. Така имаме възможността да предлагаме на клиентите си много по-комплексна услуга, отговаряща на нуждите на тяхната комуникация във времето, когато успешната дигитална трансформация е определяща за бъдещето на всеки бизнес.

С.Т.: С ясното съзнание, че за да сме напълно адекватни и конкурентни на нашия пазар, е необходимо да имаме сериозни чуждестранни партньори и пряк достъп до водещо световно ноу-хау, през 2016 г. станахме една от 22-те агенции, основали Local Planet International – най-голямата верига независими медийни агенции в света. Към днешна дата според предварителни данни от Comvergence за 2019-а Local Planet се нарежда на 6-о място в света, агенциите ни вече са 55 с офиси на 68 пазара по цял свят. Съвместното ни дружество Local Planet Bulgaria оперира и като хъб за Централна и Източна Европа и координира кампаниите на международните клиенти на веригата в целия регион.

Какви са новостите, които ще предлагате на своите клиенти и на пазара?

С.Т.: Постоянно работим по въвеждане на нови услуги и инструменти, включително и разработваме собствени такива, като #taP например - инструментът, който позволява много по-прецизно таргетиране на телевизионни кампании, като наред с демографските, се отчитат и психографските характеристики. Той вече е достъпен за целия пазар.

Следващите ни проекти са ориентирани повече към дигиталните услуги, планираме и следващата крачка към превръщането ни в комуникационна група. Също така за 25-ата ни годишнина планираме поредица от инициативи и събития, като имаме намерение основното сред тях да е отворено за цялата индустрия.

Какви са най-силните страни на вашата агенция?

В.Д: "Аргент" да бъде независима агенция е основата, на която е изграден бизнес моделът ни. Това ни дава пълната свободата да сме гъвкави, бързо да взимаме решения, да прилагаме нови подходи, да работим единствено в името на интереса на клиентите си. Имаме дългогодишни директни отношения с медиите, без посредници и без скрити обвързаности.

С.Т.: Принадлежността ни към Local Planet ни дава достъп до ноу-хау, високи професионални стандарти, както и възможност да работим с международни клиенти, без да има каквато и да било намеса в управлението на бизнеса ни локално.

Вие ли избирате клиентите си?

В.Д.: Гордея се с това, че сред клиентите ни няма такива, които работят с нас по силата на някаква принуда. С много от тях работим повече от 10 години, а имаме и такива, които са с нас от основаването на агенцията. Това за екипа ни е най-ценното признание. Работата с клиентите е двустранен процес, партньорство, и вярвам, че само при такъв модел на отношения между клиент и агенция се постигат най-добрите резултати.