🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Най-големите медийни агенции

Общите приходи не отчитат значителни промени през 2018 г. в сравнение с година по-рано

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.

Общите приходи на най-големите медийни агенции на пазара не отчитат значителни промени през 2018 г. в сравнение с година по-рано. Големите обороти представляват бюджетите, които клиентите им инвестират в реклама във всички канали, a агенциите управляват. Затова загубата или спечелването на голям рекламодател може значително да се отрази върху приходите им. Някои компании обаче плащат директно на медиите и бюджетите им не минават през обслужващите ги агенции. Подобно на останалите агенции на пазара, медийните също се издържат основно от такси за обслужване на клиентите си.