Най-големите медийни агенции
Общите приходи не отчитат значителни промени през 2018 г. в сравнение с година по-рано
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.
Общите приходи на най-големите медийни агенции на пазара не отчитат значителни промени през 2018 г. в сравнение с година по-рано. Големите обороти представляват бюджетите, които клиентите им инвестират в реклама във всички канали, a агенциите управляват. Затова загубата или спечелването на голям рекламодател може значително да се отрази върху приходите им. Някои компании обаче плащат директно на медиите и бюджетите им не минават през обслужващите ги агенции. Подобно на останалите агенции на пазара, медийните също се издържат основно от такси за обслужване на клиентите си.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.