🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

United Partners: Предизвикателствата и динамиката са подарък за бързо и интересно израстване

Стратегията на агенцията се гради на три основни стълба: екип, иновации и резултати

Мария Гергова-Бенгтссон - Founder & CEO
Мария Гергова-Бенгтссон - Founder & CEO
Мария Гергова-Бенгтссон - Founder & CEO
Мария Гергова-Бенгтссон - Founder & CEO
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Мария Гергова-Бенгтссон - Founder & CEO

Предизвикателствата и динамиката на днешния свят са подарък за бързо и интересно израстване.

Екипът на United Partners се радва на този подарък и всеки наш ден се гради на три стратегически стълба: екип, иновации и резултати. Защо избрахме точно тези три стълба за основа на нашата стратегия?

Екип. Хората са в основата на работата и успеха на една комуникационна агенция. Инвестицията в хората и екипа са на първо място. Щастлива съм да споделя, че сбъднах една мечта – мечтата да изградим екип, обединен от общи ценности, който работи с лекота, усмивка и непрестанна подкрепа. Въведохме метрика за следене на резултатите ни от инвестицията в хората eNPS (employee Net Promoter Score). Последният ни резултат е два пъти по-добър и минахме в графата на най-добрите в света.

Иновации. Вярваме, че всеки ден трябва да откриваме нещо ново. За нас. За клиентите ни. За работата ни. Защото в края на деня трябва да сме станали по-добри. С нови инструменти, с нови решения, с нови идеи. Насърчаваме търсенето, тестването и споделянето на нови възможности.

Резултати. Комуникационният бизнес, и особено ПР частта, от години страда от липсата на обективни, ясни и точни метрики. Отдавна сме загърбили AVE (рекламната равностойност) и смело тестваме по-стратегически и по-добре измерими показатели, като сме стъпили върху методологията на AMEC и в частност "Принципите на Барселона", разработени от топ лидери на водещите глобални ПР вериги и IPR (Institute of Public Relations). Този стратегически стълб е важен, защото във всеки момент ни напомня, че всичко, което правим, трябва да носи резултати. За клиентите. За екипа. За агенцията.

Георги Иванов - Chief Strategy Officer & Head of Digital

До неотдавна стратегическото планиране и анализът на данни функционираха като две отделни звена в организационната структура на комуникационните агенции и дейността им беше до голяма степен непонятна за останалите отдели в агенциите. Стереотипно погледнато, стратегическото планиране разчита повече на креативното ляво полукълбо на мозъка и съответно борави с "меки" метрики като чувства, мисли, възприятия. От друга страна, анализът на данни работи предимно с количествени, логически категории.

През 2019 г. в световен мащаб забелязваме постепенното обединяване на тези два подхода и възникването на stratalytics - комбинация от анализ на данни с все по-широкото приложение на модели за машинно обучение и изкуствен интелект, с евристичен и креативен човешки анализ. Този нов подход е залегнал и в стратегията на United Partners със създаването на отдела за Data & Insights Driven Strategies, чиято цел е да отговори на нуждите на нашите клиенти от стратегически бизнес консултации с висока добавена стойност.

Виктория Солакова - Account Director / Head of ICT

Свидетели сме на цялостна трансформация в разбиранията на организациите за това каква следва да бъде стратегията им за привличане на таланти. Като пионер в Employer Branding за България едни от основните ни услуги като агенция са изграждането и развитието на работодателска марка за компании в различни сектори.

Създаваме микс от креативни и иновативни комуникационни решения, които помагат на клиентите ни в намирането и задържането на качествени кадри. Най-голямата ни сила е, че имаме индивидуален подход към всяка компания и винаги започваме с идентифициране на техните уникални характеристики (EVP).

Имаме честта и удоволствието да работим с големи брандове, които ясно осъзнават колко ключова е инвестицията в хора, защото щастливите служители помагат на бизнесите да растат – VMware, Paysafe, Melexis, Financial Times и др. През 2019 г. реализирахме много успешни кампании за привличане на талантливи специалисти. Една от тях, първата ИТ ескейп стая за софтуерни специалисти на Paysafe, се открои както на локално ниво с награда от БАПРА в категория "Кампания за изграждане на работодателска марка", така и на глобално с първа награда от IPRA Golden World Awards of Excellence.

Николай Събев - Business Development Manager

През изминалата година нашият поглед отново беше насочен към бъдещето и намирането на иновационни подходи за решаване на бизнес нуждите на нашите клиенти. Ключовите ни партньорства с платформи като Hubspot и Prowly продължиха да се развиват в унисон с индустриалните тенденции и все по-големия фокус върху автоматизирането на процесите в разпространението на съдържание.

Много съм радостен и от стратегическите ни сътрудничества със събитията DigitalK и Growth Summit – два проекта, които са на световно ниво и на които United Partners беше официален комуникационен партньор. Силно препоръчвам на членовете на индустрията да обърнат внимание на изданията им през 2020 г. и да присъстват, защото добавената стойност наистина си заслужава.

Не на последното място – бизнес развитието ни бе белязано и от разширение на клиентското ни портфолио, към което добавихме глобално разпознаваеми имена като Fjallraven, Lime, Financial Times, Fadata и други.