🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

"Рожен-1" е официален вносител за България и Румъния на Cadbury

За българския пазар са подбрани 23 артикула в категории "шоколад", "бисквити" и "хапки"

"Рожен-1" е официален вносител за България и Румъния на Cadbury
"Рожен-1" е официален вносител за България и Румъния на Cadbury
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Тази пролет една от големите дистрибуторски фирми в България - "Рожен-1", стана официален вносител за България и Румъния на продукти от марката за шоколадови изделия Cadbury. Амбицията на компанията е да развие национално покритие съвместно със своя екип и партньори, като по този начин даде възможност на всеки ценител на шоколадовите изкушения да опита продукти, усъвършенствани почти 200 години. Cadbury e британска марка с традиции и качество.

За българския пазар са внимателно подбрани 23 артикула в категории "шоколад", "бисквити" и "хапки", като е помислено за всеки вкус и възраст, уточняват от фирмата.

Британска легенда

Шоколадът Cadbury е пуснат за пръв път на пазара в Обединеното кралство през 1905 г. и се превръща в моментален успех. Известен като шоколада на кралицата, Cadbury е любимата шоколадова марка на Великобритания, както и в редица страни по света. Брандът е познат с множеството си проекти в подкрепа на значими социални проблеми, както и с разнообразното си портфолио. Всички продукти са произведени с мляко и устойчиво какао, част от програмата "Какао лайф" на "Монделийз интернешънъл".

"Cadbury е част от голямото семейство на "Монделийз интернешънъл" от 2010 г. и към днешна дата можем да се насладим на продуктите от бранда в над 40 държави по света", разказват вносителите. Производството се осъществява в повече от 10 държави, а нетният оборот на марката за 2018 г. е над 4 млрд. долара.

"Cadbury носи усещане за история и неповторимост. Нашата цел и предизвикателство в този момент е да предадем това усещане към всеки любител на шоколад и в България", казват от "Рожен-1".

"Предлагането на марка с толкова богата история като Cadbury изисква на първо място отговорност", казват дистрибуторите за българския пазар. По думите им отговорността е както към потребителя, който, от една страна, открива своя любим вкус, както и разнообразие и качество, така и към партньорите, за които осигурява достъпност до стоката и добавена стойност за техния бизнес. Не на последно място отговорността е към многобройния екип на Cadbury по света - "Рожен-1" се стреми да помогне за запазване и съхраняване на традицията.

Вносител с опит и амбиция

"Рожен-1" е българска компания, създадена през 2001 г. в град Пловдив. Официален дистрибутор е на "Монделийз България", "Балкам груп" и "Фикосота фуудс" в Южна България и има със складови бази в Пазарджик, Пловдив, Смолян, Стара Загора, Хасково, Сливен и Бургас. Във фирмата работят над 280 души.

"Разполагаме с над 8600 кв.м складови площи и сме в процес на изграждане на собствени логистични бази в Пловдив и Бургас с над 12 000 кв.м", разказват от фирмата. Автопаркът й се състои от над 150 леки автомобили, бусове за доставка и тежкотоварни камиони.

В портфолиото на компанията присъстват продукти от различни хранителни категории и в различни ценови сегменти. По този начин се осигурява възможност за продажби, съобразени с различни пазарни кошници. Този подход се оказа успешен в период на сериозни сътресения на пазара.

От 2015 г. "Рожен-1" е официален дистрибутор на "Монделийз" и на територията на Румъния. Днес фирмата е предпочитан и ценен партньор за над 5600 търговски обекта в България.

"Партньорството ни с "Монделийз България" стартира през далечната 2003 г. Да бъдеш партньор на една от най-големите компании в света за продукти за похапване е несравнимо предизвикателство и удоволствие. Изисква се хъс, много енергия и желание за непрекъснато развитие", коментират от "Рожен-1". Компанията предлага както световноизвестни брандове като Milka, Oreo и Tobleronе, така и българските любимци "Морени", "Сезони" и "Своге".

"Ежедневно споделяме успехите и предизвикателствата на пазара с екип от едни от най-добрите кадри в бранша. Опитът и професионализмът им увеличават нашите конкурентни предимства и ни помагат да ставаме все по-успешни в това, което правим", споделят от дружеството.

В годините на развитие наред с разрастването чисто географски основните усилия на дистрибуторската фирма винаги са били насочени към изграждане на устойчива и стабилна работна среда с високи критерии при подбор на персонала. "Днес истинското предимство на компанията е мотивиран и добре обучен екип с опит и персонални качества, високо ценени от нашите партньори и клиенти", уверяват от "Рожен-1".

Фирмените цели

Бизнес стратегията на "Рожен-1" за 2020-2021 г. е насочена в няколко направления: - Експанзия на бизнеса чрез нови брандове и продуктови групи във всички канали на продажби

- Повишаване на експертното ниво на управление с цел осигуряване на максимално качество на услугата за нашите бизнес партньор

- Поддържане на основните двигатели на бизнеса: качество, наличност, видимост, стабилност и ефективност

- Приключване на строителството на двата логистични центъра в Бургас и Пловдив за посрещане на нуждите на растящия бизнес

- Оптимизиране на резултатите чрез ефективност и растеж.