🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

#ЕКИПЪТ: Успех в строителството

Инж. Николай Иванов, новият регионален мениджър на "Трейс Груп Холд" за област Стара Загора, разказва за инфраструктурните проекти на компанията

Инж. Николай Иванов, регионален мениджър на "Трейс Груп Холд" за област Стара Загора
Инж. Николай Иванов, регионален мениджър на "Трейс Груп Холд" за област Стара Загора
Инж. Николай Иванов, регионален мениджър на "Трейс Груп Холд" за област Стара Загора
Инж. Николай Иванов, регионален мениджър на "Трейс Груп Холд" за област Стара Загора
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

"Трейс Груп Холд" АД избра инж. Николай Иванов да бъде новия регионален мениджър на компанията за област Стара Загора. Той поема управлението от инж. Георги Иванов, който заедно със старозагорецът Манол Кавръков ръководи "Трейс Пътно Строителство" АД, една от дъщерните компании на холдинга.

Професионалният път на инж. Николай Иванов във времеви аспект е кратък - само шест години, но като изпълнени обекти е низ от предизвикателства. Младият инженер завършва Математическа гимназия във Видин и през 2013 е абсолвент на факултета по Транспортно строителство в Университета по архитектура, строителство и геодезия, специалност "Пътно строителство". Признава, че избира професията на строителя, защото го увлича.

Желанието му е да съгражда и участва в реализацията на инфраструктурни проекти. Първият обект на дипломирания инженер е изграждането на участък 1 от Западната дъга на Софийския околовръстен път (СОП). Благодарен е на хората, на които попада - инженери, строители. За колегите си от "Трейс" казва: "Всички те ми дадоха старта и то го направиха така, че да не ме откажат. Този толкова силен екип още е в структурата, макар че всеки е на различни позиции" и добавя "Западната дъга на СОП е сложен обект, сериозен, комплексен. На участъка има два пътни възела - при бул. "Царица Йоана" и бул. "Сливница", и два моста. Пътен възел "Сливница" е на три нива и е единственото подобно съоръжение в София и в страната." Съоръжението е проектирано и изградено по метода "Топдаун" - отгоре надолу, за да се осигури преминаването на МПС по време на строителството. Чрез него се отдели транзитният поток за ГКПП "Калотина", а чрез кръговото кръстовище с два дъговидни моста се преразпредели движението в четири посоки. С изграждането на обекта се улесни международният и вътрешният трафик и се повиши безопасността при пътуване.

На сърцето му като най-съкровен обект, инж. Иванов посочва Вторият лъч на Столичното метро: изграждане на МС 20 и МС 21, пътна част, обновление на стар и изграждане на нов булевард "Кръстьо Пастухов". Той ръководи проекта, решава инженерни проблеми, отговоря за комуникацията с възложител, проектант, надзор, носи отговорност за екипа.

Предложението за новата позиция приема с благодарност за доверието и възторг, но и с отговорност. "Сам човек в строителството не може да постигне нищо, необходимо е да си част от екип. За радост в Стара Загора силният екип е граден през годините. Само за месец и половина успяхме да завършим реконструкцията на ул."Иван Вазов", след кръговото в кв. "Кольо Ганчев" предстои изграждането на още няколко кръгови движения, както и реконструкция на ул."Промишлена".

Проф. Николай Михайлов ни казваше: "В живота е важно да не спирате да се учите", спомня си инж. Иванов и коментира: "Работата ми в Стара Загора, буден град, с млади хора и добър стандарт на живеене, е част от обучението в школата "Трейс".

Още от Капитал