🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

С дигиталните решения на Yettel бизнесът работи по-бързо, удобно и сигурно

Антивирусните услуги на компанията защитават всички устройства, данни и процеси на бизнес клиентите

С дигиталните решения на Yettel бизнесът работи по-бързо, удобно и сигурно
С дигиталните решения на Yettel бизнесът работи по-бързо, удобно и сигурно
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Дигиталната трансформация променя все по-мащабно всекидневието на хората - от техните средства за общуване, през навиците за пазаруване и използване на различни продукти до начините за работа. Затова преходът към цифровите процеси и услуги е ключов приоритет за фирми от всякакъв тип и индустриален сектор. Като един от лидерите на телекомуникационния пазар в страната Yettel се фокусира върху създаването и разширяването на цялостно портфолио от решения за бизнеса, които да помагат на клиентите да работят по-ефективно, по-удобно, но и по-сигурно. Развиването на технологии, които да подпомагат устойчивото бъдеще, е един от четирите стълба в новата стратегия на Yettel за устойчиво развитие до 2028 г.

Интелигентно IoT отчитане и киберзащита

Всички решения за корпоративните клиенти на Yettel са достъпни през интегрирания бизнес портал. През него те могат да управляват голяма част от необходимите им в момента продукти и услуги, да задействат функционалности, да променят абонаменти, да получават бързи и удобни отчети по различни критерии, да подписват документи дигитално. Сред новите решения на компанията са и умното наблюдение, базирано на IoT решения. Чрез него компаниите могат да следят мобилно и в детайли потребяваните в техните обекти електроенергия, газ и вода, като открива навреме течове, кражби и завишено потребление. Преминаването на все повече процеси и потребители към "цифрови релси" обаче води и до нуждата от по-високо ниво на защита на данните, системите и устройствата, работещи във и извън офисите на компании.

От октомври Yettel започна да предлага "Антивирусни решения" за корпоративните си клиенти чрез своя партньор Trend Micro, който има над 30 години опит в областта на информационната сигурност. Облачно базираната услуга дава възможност за спиране на различни видове заплахи, за предпазване на устройствата от зловредни атаки, както и за откриване на опити за пробиви в системите на фирмата потребител. За целта се прилага широк спектър от техники за защита на лаптопи, таблети, компютърни устройства и смартфони, независимо дали работят под Windows, Mac, iOS или Android. Чрез тази услуга клиентите получават защита на данните и уязвимите точки, контрол на използваните приложения, борба със зловредния софтуер, включително срещу нарастващите рансъмуер атаки, уеб филтриране, защита на имейл порталите и съобщенията.

Антивирусните решения предоставят

умна и надеждна защита, която работи в реално време.

Мрежата за интелигентна защита на Trend Micro (Smart Protection Network™) използва глобални сензори за проучване на рискове, чрез които успява навреме да идентифицира заплахи и да осигури защита от тях, преди те да достигнат до устройствата на потребителя. Продуктът се внедрява много лесно и не изисква големи системни ресурси (тъй като е облачно базиран), като централизираната платформа предоставя възможност за управление и мониторинг.

Корпоративните клиенти могат да избират между три различни пакета, които да отговарят най-точно на техните бизнес нужди. Усъвършенстваният пакет добавя възможности за разширено откриване на заплахи, включително на нулеви и скрити заплахи, чрез предсказуемо машинно обучение. Освен това се предотвратява загубата на ценни данни и от недобросъвестни служители (т.нар. DLP) чрез прилагане на DLP механизми при споделяне на файлове в облака. Освен непрекъсната техническа поддръжка на решението специалистите на Yettel и TrendMirco осигуряват автоматични актуализации и непрекъсната защита, която да приляга на динамичните среди в бизнеса, като се адаптира към новите технологии и очакваните нови тенденции сред киберзаплахите. С пускането на услугата Yettel предлага атрактивни промоционални условия - 6 месеца безплатно използване при сключване на 2-годишен договор.

Облачно управление на онлайн магазини

От края на септември т.г. операторът в сътрудничество с дигиталната агенция SEOMAX представя комплексна облачна услуга за създаване на модерен онлайн магазин. С тази услуга корпоративните клиенти на Yettel разполагат с пълния набор от инструменти за електронния си бизнес и за ефективното му позициониране в онлайн пространството чрез 100% SEO оптимизация, осигуряваща по-добри резултати в търсачката на Google. Услугата включва качествен хостинг, поддръжка на най-популярните методи за разплащане, както и автоматизирана информационна връзка с куриерските фирми.

Цялостно портфолио от дигитални услуги наYettel

- Фиксиран интернет за бизнеса. Тази услуга се предоставя и през мобилната мрежа на Yettel, която поддържа и 5G, и през оптична свързаност на компанията, покривайки целия спектър от нужди на корпоративните потребители.

- Бизнес порталът дава възможност на корпоративните клиенти да правят промени по услугите и абонамента, да контролират ефикасно потреблението и да организират различни SMS кампании.

- Digital Office - мобилното приложение подпомага дигитализирането и оптимизирането на процесите и комуникацията в компанията. Приложението работи по облачния модел софтуер като услуга (SaaS) и е достъпно от всяка точка на света и през всякакво устройство. Модулите, включени в услугата "дигитален офис", включват както контакти на служителите, така и новини, отворени кариерни позиции, анкети, документи с възможност за електронно подписване, събития и др.

- Microsoft 365 Office, предоставящ комбинация от най-новите облачни решения и разнообразни услуги за бизнеса. Те са достъпни от всяко място и устройство при високо ниво на защита на данните, като споделянето и сътрудничеството на служителите в реално време става в защитена среда.

- Облачна телефонна централа (Cloud PBX) и Интерактивно гласово меню (IVR), чрез които компаниите могат да обслужват всички входящи обаждания на своите клиенти. Осигуряват генериране на статистики, създаване на групи от номера, запис на разговори, пренасочване на обаждания към мобилни и фиксирани номера на бизнес клиентите на Yettel, както и опция Call Back.

- Решението за автопарк осигурява надеждно наблюдение и пълен контрол в реално време на служебните автомобили, като същевременно компаниите могат да оптимизират транспортните и оперативните си разходи.

  • Създаване и поддръжка на уеб магазин. Тази облачна платформа улеснява създаването на стабилен и напълно функциониращ онлайн магазин или уебсайт, като предоставя всички необходими инструменти за успешното развитие на онлайн бизнеса. Предоставя професионални и персонализирани дизайни, маркетингови инструменти и SEO оптимизация, както и GDPR пакет.
  • Умно наблюдение. Модерното IoT решение за контролно дистанционно отчитане на консумацията дава възможност на фирмите да оптимизират разходите си, както и да откриват навреме течове, кражби и завишено потребление.


За повече информация: https://www.yettel.bg/business