🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Световната марка за логистика Mail Boxes Etc. развива франчайз мрежа в страната

Компанията помага с обучения, споделен опит и достъп до договорни отношения с добри условия с изпитани подизпълнители

Световната марка за логистика Mail Boxes Etc. развива франчайз мрежа в страната
Световната марка за логистика Mail Boxes Etc. развива франчайз мрежа в страната
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

В последните години Пловдив и регионът безспорно се превърнаха в един от водещите промишлени центрове в страната. Ключовото географско местоположение и добрите транспортни връзки към Западна Европа и южните ни съседки са само част от благоприятните условия, които привличат сериозни инвестиции от международни компании в различни индустрии - земеделие, хранително-вкусова, лозаро-винарска, козметична. Местната екосистема създава добра среда както за големите производствени предприятия, така и за стартиране на малък и среден бизнес, който е гръбнакът на всяка икономика.

Един от най-често срещаните проблеми при започването на собствен бизнес, свързан с продажби или предоставяне на услуги, е липсата на ресурс на собственика да обезпечи всички дейности в компанията си. От водене на администрация и счетоводство, през създаване на портфолио и налагане на компанията на пазара до търсене на клиенти, работа с доставчици и управление на поръчки - тези процеси често се оказват непосилни, дори ако цялото семейство е ангажирано с начинанието. Напредъкът на технологиите и модерната търговия елиминират в голяма степен тези пречки чрез утвърдения вече модел на франчайз. Според проучване, проведено от Оксфордския университет, озаглавено "Стойността на франчайзинга", франчайз компаниите регистрират 1.8 пъти по-голям обем продажби от конкуренцията и са в състояние да генерират 2.3 пъти по-голям брой работни места от независимите компании.

По този начин преди две години на българския пазар стъпва и един от световните лидери в областта на логистиката и маркетинга - Mail Boxes Etc. С повече от 3150 собствени и франчайз центъра в 52 страни по цял свят компанията предлага професионални услуги за доставки, микрологистика, графичен дизайн и печат, управление на електронни магазини. Клонът в България има

мастър лиценз за франчайз на глобалната марка

за територията на цялата страна. Така, от една страна, предоставя маркетинг и логистични решения на световно ниво на местния бизнес, а от друга - разширява МВЕ мрежата, като набира свои локални франчайз партньори. Всеки, които желае да започне собствен бизнес или да надгради обхвата на настоящата си дейност, може да стане представител на утвърдената марка и да предлага нейните услуги. Необходимо е единствено познание за локалния пазар и потребителите. МВЕ от своя страна помага на предприемача да развие своята стратегия с обучения, споделен опит и достъп до договорни отношения с добри условия с изпитани подизпълнители.

В България компанията вече е позната

на редица предприемачи в сферата на търговията и по-конкретно онлайн продажбите, които използват решенията й за цялостен фулфилмънт или само за опаковане и транспорт на своите стоки. Разполага със сериозен професионален експертен опит и достъп до технологии за правилното опаковане на всякакъв вид предмети, включително ценни товари, хранителни продукти, бутилки вино или такива с нестандартни обем и размери. Благодарение на широката си международна мрежа от офиси и споразумения за работа на преференциални условия с редица куриерски фирми може да предложи най-подходящия и достъпен начин за транспорт до всяка точка на света, дори и отвъд океана.

"Гордея се, че за две години успяхме не само да отворим няколко офиса в страната и да наберем доволни клиенти, но и да стартираме мрежа с франчайз клонове. Както потребителите, така и партньорите ни се доверяват, защото виждат персоналното ни отношение към тях и получават решение на своите конкретни нужди - било то за стартиране на собствен бизнес или помощ при управлението на различни логистични дейности", разказва Емил Ботушаров - главен изпълнителен директор на "МВЕ България".