Отговаряме на нуждите на бизнеса с оптимални решения и приоритетно обслужване

Богдан Узелац, главен търговски директор на "Теленор България"

Отговаряме на нуждите на бизнеса с оптимални решения и приоритетно обслужване
Отговаряме на нуждите на бизнеса с оптимални решения и приоритетно обслужване
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Г-н Узелац, какви са амбициите ви и къде виждате "Теленор" като доставчик на интелигентни решения за бизнеса?

Повече от две десетилетия "Теленор България" осигурява телекомуникационни услуги с високо качество, сигурност и удобство, като създава добавена стойност както за бизнеса, така и за обществото. Като лидер в иновациите на телекомуникационния пазар развиваме бизнеса си по устойчив и прозрачен начин, така че да увеличим максимално ползите от технологиите за ускоряване жизнения стандарт в страната. Поставихме началото на един нов начин на мислене и работа, при който се водим от нуждите на клиента и от стремежа да направим неговото преживяване с марката "Теленор" наистина страхотно.

Бизнес клиентите очакват не само свързаност отвсякъде и по всяко време, но и ключови възможности, като това например да контролират бизнеса през телефона си, да следят за сигурността на автопарка си или да управляват натовареността на служителите си. Умението да насърчиш бизнеса на един собственик на малка пекарна например не се крие само в това да предложиш дигитални решения, отговарящи на неговите нужди. Важно е да отбележим, че ние подкрепяме всички тези решения с точното портфолио от устройства, което дава възможност на клиентите ни да се възползват в най-голяма степен от услугите ни.

Това, което прави "Теленор" надежден и сигурен партньор на бизнеса, е нашата стратегия, фокусирана върху създаването на услуги и продукти, които пестят време, за да могат собствениците на малки и средни предприятия да се съсредоточат върху най-важното - развитието на техния бизнес чрез модерни и качествени технологии.

Какви услуги предлагате на бизнеса?

- В "Теленор" сме убедени, че бизнесът никога не трябва да чака, за да реши предизвикателствата, пред които е изправен. Затова предприехме стъпки за по-бързо и удобно обслужване за собствениците на малък и среден бизнес, като им предоставихме възможността онлайн да си запазят ден и час за консултация и да бъдат обслужени индивидуално в нашите магазини в удобно за тях време и място. Бизнес клиентите могат да бъдат подпомогнати например с конкретна информация за възможни решения за бизнеса им, управление на абонаментите на фирмената група и използваните наши услуги. На специално разработения "Бизнес портал" клиентите могат да избират от целия спектър услуги за бизнеса - от покупка на устройства до управление на служителски данни или SMS кампании към клиенти, партньори и служители, например при промяна на адреса на офиса им.

С комбинацията от достъпни телекомуникационни решения и приоритетно и персонализирано обслужване "Теленор" отговаря на тази динамика и все по-високите изисквания на бизнеса към неговите дигитални партньори.

Сред иновативните ни услуги ще спомена Drivey - едно от решенията ни за наблюдение и проследяване на служебния автопарк и fleet management. Приложението Digital Office пък е насочено към подобряване на комуникацията на компаниите с техните служители и интелигентно управление на вътрешните процеси, особено във времена на активна работа от разстояние.

Въпреки всички алтернативни канали за комуникация, които се появиха в последните години, телефонът остава незаменим за всяка компания, която иска да расте. За малки и големи компании предлагаме услугата "Виртуална телефонна централа". Тя помага на всяка компания общуването с партньори, клиенти и служители да бъде надеждно и проследимо, а понеже е в облака, не изисква допълнителни разходи за поддръжка и специализирани технически познания.

За по-големите компании е важно да получават обратната връзка на клиентите. Ето защо за тях предлагаме услугата SurveyOnTablet. Чрез персонализирана професионална анкета на таблет или смартфон те получават текуща информация за развитието на бизнеса си. Мигновена сигнализация при оплакване им дава възможност да превърнат клиентите в доволни потребители още преди да са напуснали обекта им.

В условия на засилена електронна търговия е все по-важно за бизнеса да получи адекватна консултация, за да бъде част от всички покупки, които съвременният потребител прави. В контекста на COVID и променените потребителски навици в "Теленор" разработихме услугата "Онлайн магазин" съвместно с наш партньор. Това е специално разработено за бизнес клиентите облачно решение за създаване на модерен онлайн магазин, с което им спестяваме време, средства и усилия. В допълнение, собствениците на прохождащи бизнеси получават персонална консултация от "Теленор" за това как да постигнат бизнес целите си, като същевременно предложат на своите клиенти по-лично изживяване.

За какви компании са подходящи вашите услуги?

- Визията на "Теленор" е насочена към създаването на нoви, пo-интeлигeнтни пpoдyĸти и ycлyги, движeни oт персоналните нужди на всеки клиент. Нещо повече - ние активно работим в посока развитие на дигиталното мислене не само на нашите крайни клиенти, но и на бизнес партньорите ни. Обръщаме специално внимание не само на корпоративните клиенти, но и на малкия бизнес - кварталната сладкарница или местния занаятчия. С комбинацията от достъпни телекомуникационни решения и ефективно обслужване, с лично внимание към всеки клиент осигуряваме на малките и средните компании възможността да управляват бизнеса си по устойчив начин. Дигитализация означава не само използването на цифрови технологии за адаптиране на бизнес модела, а развиване на ново поколение умения в начина, по който хората си сътрудничат.

Какво отличава "Теленор" от другите доставчици на бизнес решения?

- В "Теленор" знаем колко упорита работа е необходима, за да реализираш своята бизнес мечта. Водим се от разбирането, че бизнес идеите на нашите клиенти се нуждаят от партньор като нас, който подхожда с ангажираност и разбиране към техния продукт или услуга, и предлагаме решения, съобразени с нуждите им.

Това, което отличава "Теленор", е първокласното изживяване, което осигуряваме на нашите клиенти чрез нашата най-добра мрежа, отлични продукти и интелигентни услуги.

Тази година стартирахте и комерсиална 5G мрежа. Как новата технология ще промени бизнес решенията, очаквате ли промени в търсенето от страна на клиентите?

- Дигиталната трансформация е реална и се случва сега. COVID-19 промени света, като ни доказа, че можем да работим отвсякъде. Мрежата от пето поколение може да обслужва милиони свързани устройства с осигурена ултрабърза скорост. Представете си автономни коли, умни градове, телемедицина, интелигентни бизнеси - всичко това ще е възможно с 5G.

В близко бъдеще индустрията все повече ще се оптимизира и ще развива иновации за дома и бизнеса, които ще подобрят живота ни.

5G ще отключи едно по-добро технологично бъдеще и ще изстреля икономиката нагоре, както и ще създаде напълно нови бизнес модели, които до момента не сме познавали. Мрежата от пето поколение ще играе и незаменима роля за нововъзникващите и растящите компании, които могат да се изграждат от нулата, възползвайки се именно от предимствата на технологията.

В "Теленор" усилено работим над това да осигурим по-добра свързаност на колкото може повече хора чрез първокласната ни мрежа, отличена с четири сертификата Best in Test от umlaut - водещата международна компания за измерване на качеството на мобилни мрежи, определяща златния стандарт в сектора.

5G е поредната стъпка от нашата мисия да помогнем на потребителите да се докоснат до новата технология, предлагайки им възможността да се радват на отлична свързаност по начин, който да надминава очакванията им. Грижим се за това всеки ден, защото мрежата е като жив организъм - тя постоянно се развива, а ние инвестираме активно в тази посока.