Гъвкавост и ефективна комуникация като част от рецептата за успеха на събитийния мениджмънт
Валерия Вълева - маркетинг мениджър на хотел "Премиер", Велико Търново
Съдържание от Хотел "Премиер" - Велико Търново
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Кои са предимствата на вашия хотел в събитийния бизнес, какво ви отличава от конкуренцията?
- Хотел "Премиер" е с много богат опит в обслужването на мероприятия, конферентни събития и семинари както на национално, така и на международно ниво. Ние предлагаме едни от най-добрите и удобни конферентни зали в града, подходящи за всякакъв вид събития - от културни до бизнес мероприятия.
Хотелът е разположен в центъра на Велико Търново, на тихо и спокойно място, на минути разстояние от историческите забележителности на града, търговската зона и административните институции, което пък го прави изключително удобен и подходящ също и за индивидуални туристи.
Какво е съотношението на събитията във вашия хотел - на живо, онлайн, хибридни? Какъв е трендът след отпадане на противоепидемичните мерки?
- Няма определена закономерност, провеждаме мероприятия от всякакъв тип. След отпадането на мерките срещите и събитията на живо определено се засилиха, но това беше очаквано предвид огромното желание на хората за контакт очи в очи.
За какъв тип събития е най-подходящ вашият хотел?
- Велико Търново е утвърдена туристическа дестинация. Богатото културно наследство, централното разположение и добрите комуникации са предпоставки за превръщането на нашия град в дестинация, предлагаща комплексен туристически продукт. Съответно и ние се стараем да бъдем в готовност за предоставяне на услуги от всякакъв тип - комплексно организиране и съдействие за културни събития, конферентни мероприятия, бизнес срещи. В същото време сме предпочитан обект за индивидуални гости.
Кои са основните предизвикателства пред вашия бизнес в момента?
- Предизвикателствата за нас са същите, както и за всички останали. За съжаление туристическият бранш е един от най-засегнатите от кризата и ни се налага да бъдем изключително гъвкави, съобразителни и находчиви, за да оцелеем в тези трудни времена.
Постоянното покачване на цените на продуктите и на енергоизточниците, дължащо се на галопираща инфлация през последните месеци, както и динамиката на пазара на труда са причина за поява на трудности за средносрочно и дългосрочно планиране при осъществяване на събитийни мероприятия. Тези обстоятелства обаче се явяват предизвикателство за опитни професионалисти като нас.
Каква е вашата формула за успех в събитийната индустрия?
- Осъзнаването на ролята на мениджмънта и маркетинга в популяризирането и осъществяването на събитийния туристически продукт. Добрата организация, ефективната комуникация както с клиентите, така и в екипа ни, желанието да бъдем най-добрите в това, което правим - всичко това е гаранция за успех и качество на услугите, които предлагаме.