Бъдещето на рекламните фестивали
Проучване за нагласите на индустрията към браншовите събития и награди
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
В края на юли Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) избра почти изцяло нов управителен съвет, в който вече не влизат много от дългогодишните предишни членове на организацията. Макар и от години на пазара, пред новобранците в редиците на БАКА ще се появят нови предизвикателства като организирането на най-големия творчески фестивал у нас - ФАРА, и конкурса за рекламна ефективност "Effie България". БАКА е основен организатор и на двата фестивала, с които цели да установява професионални стандарти в комуникационния бранш и да развива индустрията в страната.
Години наред обаче в бранша текат полемика и дискусии дали фестивалите в страната отговарят на нивото на международни и световни такива, дали подобни форуми не затварят индустрията за чуждите пазари и как да станат привлекателни за новите активни агенции в бранша.
Като част от тазгодишното издание на "КМаркетинг Factbook" екипът проведе анонимно проучване сред читателите на седмичния бюлетин за медиа и реклама на "Капитал" относно провеждането и формата на рекламните фестивали в България. Резултатите не претендират за представителност, но са опит да представят част от мнението на индустрията и възможните посоки за развитие и подобряване на фестивалите.
Един от въпросите в анкетата, "Какви промени искате да видите във фестивала ФАРА?", имаше възможност за отворен отговор. По-долу ви представяме някои от предложенията на взелите участие.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.