Корица на комуникационната индустрия
Представяме ви някои от най-добрите предложения за корица на изданието "КМаркетинг Factbook"
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Подготовката на корицата на "КМаркетинг Factbook" обикновено започва повече от седмица преди да изпратим изданието за печат. Тогава редакторският екип и дизайнерите на "Капитал" стартират процеса на брейнсторминг - дали да бъде типография, илюстрация, снимка... Миналата година например, осенени от идея, обиколихме района около редакцията в търсене на домино, което да снимаме, а след това дизайнерите да пригодят за корицата.
Тази година обаче избрахме различен подход и решихме да въвлечем в процеса не само екипа зад "КМаркетинг Factbook", а цялата комуникационна индустрия, като й дадем възможност сама да се представи. Корицата е първото впечатление (макар фразата да гласи, че не трябва да се съди по нея за книгата), а то, както знаем, е важно.
Затова за четвъртото издание на "КМаркетинг Factbook" организирахме конкурс с тема "Продължаваме напред". Заданието беше да се илюстрира подготовката на комуникационния бранш за предизвикателствата на пазара и трудностите като възможност за промяна. Включиха се над 30 графични дизайнери, визуални специалисти и други любители с умения и отношение към дизайна на печатни и дигитални издания, които представиха общо 44 визии.
Редакторският и дизайнерски екип на изданието избра за победител проекта на Мила Лозанова, чиято корица вече е направила своето първо впечатление. Решихме обаче също да представим най-добрите проекти подгласници и как техните автори изобразяват комуникационната индустрия, защото много от тях заслужават внимание.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.